Esettanulmány - Marketing stratégia, ha az About You-val kell versenyezned

Mit tennél, ha egy olyan kompetitív piacon működnél, ahol olyan szereplők uralkodnak mit például az About You? Hogyan oldanád meg a hirdetéseidet? Ugye neked feltehetően nincs végtelen mennyiségű hirdetési kereted, mégis el kell érned valahogy a vásárlóidat. Az alábbi cikkben mutatok egy példát, hogy ügyfelünknél, a Sportmániánál mi ez hogyan oldottuk meg!

Interjú - Bubbaland a 2021-es Év Webshopja díj győztesével

Ebben a cikkben arról faggattam Juditot és Lacit, a Bubbaland két tulajdonosát, hogy hogyan is indultak, mivel telt az elmúlt két évük az indulás óta, milyen nehézségeik voltak. Ezen kívül pedig feldobtuk a labdát pár Facebook csoportban, hogy az olvasó mire kíváncsi, így az ezekre adott válaszokat is olvashatjátok lejjebb.

Webshop Marketing Stratégia [2024-es kiadás]

Egy jó inputokból dolgozó webshop marketing stratégia képes arra, hogy tervezhető célokat, eszközöket, megoldásokat adjon a vállalkozás kezébe.

Esettanulmány - Hogyan vált az imune.bio az ország meghatározó algakapszula kereskedőjévé?

Az Imune.bio egy alga kapszulákat és ahhoz kapcsolódó termékeket forgalmazó webáruház. 2018 májusában kezdtünk együtt dolgozni Éváékkal az Imune.bio Google Ads hirdetései kapcsán. Addigra kipróbáltak már néhány PPC szakértőt, ügynökséget, de elmondásuk szerint igazi áttörést egyikükkel sem sikerült elérni. Tudták, hogy a termékeik magas minőségűek, a piacon van kereslet rájuk, az áraik versenyképesek, a kiszolgálásuk első osztályú, garanicákat vállalnak, értéket adnak, valahogy mégsem sikerült eljutniuk a vásárlókhoz olyan mértékben, mint szerették volna.

5 stratégia, amivel jobb szövegeket írhatsz

A hirdetésszöveg írás arra hivatott, hogy felkeltse a közönség érdeklődését és cselekvésre ösztönözze őket, de ahogy azt a tapasztaltabb szövegírók már tudják, ez nem is annyira egyszerű. Számos tényező befolyásolja, hogy az olvasó végül kattint-e és abból konverzió is születik-e. Ebből fakadóan van egy csomó szövegírási metódus is, amiben gondolkozhatsz, ha javítani szeretnél az eredményeiden.

Unortodox Kulcsszókutatás Google Ads-hez

Megszámolni nem tudnám, hányan írtak már arról, hogy hogyan kell kulcsszókutatást csinálni. Ez a cikk azonban picit más lesz, legalábbis remélem. Olyan módszereket fogok mutatni, amik nem megszokottak, mégis eredményesek.

Esettanulmány - Hogyan duplázta meg a bevételét két hónap alatt a Bubbaland webáruház?

Sikerük már az indulás előtt el volt könyvelve. Üzleti tervük volt, határozott koncepciókkal és tervekkel. Tudták mit és miért csinálnak, kinek és hogyan szeretnének értékesíteni.

Google Ads Stratégia Webáruházaknak Alacsony Költségkerethez

A következőkben megmutatom azt a stratégiát, amivel mi az Adlab-nál az esetek többségében Google kampányokat szoktunk indítani olyan webáruházaknak, ahol alacsony a költségkeret. Persze az alacsony költségkeret relatív fogalom, vannak olyan szektorok, ahol 1 millió forintos havi költés magasnak számít, míg más piacokon sehol sem lennénk vele.

Bonyolult vásárlások - Attribúciós modellezés

A konverziók mérésére azért is van szükség, hogy meg tudjuk állapítani az egyes csatornáink (pl.: Facebook, Google Ads, EDM), kampányaink, hirdetéseink hogyan teljesítenek, hogy aztán dönteni tudjunk további sorsukról. Jó döntéseket pedig megfelelő mennyiségű és minőségű adatok birtokában érdemes hozni.

Mi az a Konverzió és milyen Konverziós metrikák léteznek?

Aki már élete során valamilyen kapcsolatba került az online marketinggel, az biztos találkozott már a kifejezéssel: "konverzió". Ebben a cikkben viszont picit megpróbálok a mélyére ásni a témának, mit is jelent a kifejezés, miért olyan fontos, milyen kapcsolódó metrikák léteznek.

17 Konkurenciaverő Tipp Webáruházaknak 2024-re

Az internetes kereskedelem nem könnyű. Sok nehézséggel kell megbírkózni, mint a logisztika, informatika, jog, marketing, pénzügy és akkor még ott vannak a versenytársak is, amik gombamód szaporodnak. A helyzet talán picit egyszerűbb, ha egyedül vagyunk a piacon, vagy egyedi termékünk, szolgáltatásunk van. Ha a termékünk jó minőségű, jó áron kínáljuk, az emberek keresik azt a terméket, akkor nagy eséllyel tőlünk fognak vásárolni. De mi van abban az esetben, ha termékekkel, a minőségükkel, kínálattal, árakkal nem tudunk, vagy nem akarunk versenyezni? Ilyenkor másban kell jobbnak lennünk a versenytársaknál, ebben a cikkben adok néhány ötletet, hogy miben és hogyan.

Veszel végre valamit, vagy húzz ki a boltból? - Avagy a vásárlóvá varázsolás művészete

Tíz évvel ezelőtt egy Vodafone boltban dolgoztam és mobiltelefonokat árultam. Akkoriban volt egy nagyon erős elképzelésem arról, hogy mi is az én munkám. Pontosabban inkább arról, hogy mi NEM az én munkám. Az én munkám semmiképp sem az, hogy tíz - húsz perceket töltsek azzal, hogy egy betévedt embernek mutogatom az üzletben lévő kínálatot, majd ő pedig húsz perc után fogja magát, megköszöni és kimegy.

Piackutatás KKV-knak pár ezer forintból

Épp csak egy hete kezdtem el dolgozni az új munkahelyemen, mint PPC kampány manager. Az elődömmel elkezdtük az átadás-átvétel folyamatát. Egyik délután felhívtuk kedvenc ügyfelét, hogy bemutasson neki és tájékoztassuk a projektje állásáról. Az ügyfél elmondta, hogy készítettek egy játékos kérdőívet az oldalra, egy letölthető szakmai tanulmányt és egy “vouchert” amit majd tudunk hirdetni.

Az én legjobb vásárlóm, avagy a buyer perszónáról másképpen

Bevallom, sokáig nem értettem azt a koncepciót, amit elmesélek neked ebben a pár sorban. Sokan ezt vásárlói perszóna alkotásnak, mások vásárló avataroknak nevezik. A leggyakoribb kifejezés külföldön pedig a buyer persona. Legelőször egy online tréningen találkoztam a kifejezéssel. A HubSpot Inbound Marketing képzésén. De ahogy mondtam, az egész koncepció homály volt. Nem láttam értelmét, hogy azzal töltsem az időmet, hogy fiktív karaktereket alkotok, hogy aztán csak lógjanak a falon.

Megéri árakciózni? - Kiszámoltam. Nem!

Valamikor 2006 táján, amikor elkezdtem érdeklődni a marketing iránt, akkor a Wolf Gábort kezdtem követni. Tőle hallottam először, hogy ne árakciózz, vagy ha igen, akkor azt jó indokkal tedd. Ezt azóta már sokszor olvastam mindenhol, például a Kreatív Kontrollosoknál is. Mindenki máshogy magyarázza az okot, de bennem volt mindig egy disszonancia, mert a közgázon meg mást tanítottak és ezt az ellentmondást sosem tudtam feloldani magamban.

Érdemes a saját brandedre hirdetni Google Ads-ben?

Spoiler: Szerintem igen! :) Évek óta felmerülő kérdés szakmai és laikus körökben is, ami rengeteg vitát szül. Érdemes-e a saját márkanevemre / brandemre hirdetni Google Ads-ben? Ebben a cikkben ezt a kérdést járom körbe és próbálom meggyőzni egy példán keresztül azokat, akik nem így gondolják.

Mindent a Google Ads kulcsszavakról

Minden valamirevaló marketinggel egy picit is foglalkozó ember tudja, hogy marketing alphája és omegája a hirdetések célzása. Ez különösen így van az online marketinggel kapcsolatban. A saját véleményem szerint a célzásnál csak az fontosabb, hogy az adott személynek egy remek terméket kínáljunk, nagyszerű áron.

Hirdetésütemezés Facebookon - Hogyan?

A Facebook hirdetéskezelője nem szűkölködik a beállítási lehetőségek terén és ezzel valószínűleg te is tisztában vagy, ha mostanában indítottál hirdetéseket a platformon. Akár elhelyezésről, akár a célközönség rendkívül részletes beállításáról beszélünk, szerencsére a fejlesztők gondoltak arra, hogy mindent egy helyen intézhessünk. Van azonban valami, amit valószínűleg nem nagyon használtál korábban: A hirdetésütemezést.

4 Örökzöld Facebook Marketing Stratégia

Ugye te is szeretnél olyan tartalmat gyártani, ami időtálló? Bizonyára már te is rájöttél, hogy nem csak offline, de az online marketing világa is kemény dió. Újra és újra felkelteni az emberek érdeklődését mindig új hirdetésekkel. Ha a fenti kérdésre a válaszod „igen”, akkor jó helyen vagy. Ebben a cikkben bemutatom neked, hogy mi is az az „örökzöld marketing” és négy Facebook marketing stratégián keresztül szemléltetem, hogyan tudsz olyan vonzó tartalmat előállítani, amit idézőlejesen a „végtelenségig” tudsz majd használni.

A mágikus Google Ads Minőségi Mutató - avagy így büntesd a konkurenciád!

Van a Google Ads keresési kampányoknál egy mutató, amiről méltatlanul kevés szó esik, pedig ez az egyik alphája és omegája a Google hirdetéseknek. Befolyásolja, hogy mennyit fizetsz egy kattintásért, hol jelennek meg a hirdetéseid a találati oldalon, sőt még azt is, hogy a konkurenciád mennyit fizet egy kattintásért. Alább megmutatom, hogyan is működik a minőségi mutató.

27 érv az egy kulcsszavas hirdetéssorozat (SKAG) mellett

Nem kell ahhoz a Google Ads szerelmesének lennünk, hogy megértsük milyen értéket képvisel, ha a fiókunkban a kampányokat kisebb részekre osztjuk fel. A szegmentáció sokkal átláthatóbbá teszi a fiókot és sokkal könnyebb is innen fejlődni. Ha ezt megfogadod és jól csinálod, akkor a kampányaid ilyen eredményt fognak mutatni:

5 stratégia, amivel jobb ROAS-t érhetsz el Facebookon és Google Ads-ben

Ha csak most kezdtél bele az online felületen történő hirdetésbe, de akkor is, ha már egy ideje foglalkozol vele, bizonyára te is rájöttél, hogy a Facebook, Google és egyéb platformok fizetett hirdetései szerves részét képezik a sikeres online marketing stratégiának. Azonban előfordulhat, hogy nem megfelelő módon próbálod mérni a sikert (például rossz metrikák alapján).

Haladó PPC stratégiák webshopok számára

Az e-kereskedelmet tekintjük az egyik legversenyképesebb ágazatnak a keresőmarketingben. Függetlenül attól, hogy mivel foglalkozol, igazi nagyágyúk ellen versenyzel, mint például az Amazon, az Emag vagy akár az Alza, miközben folyamatosan tartasz a kisebb vállalkozásoktól, nehogy lehagyjanak. Viszont az igazság az, hogy a verseny megállás nélkül erősödik, és egyre többen használnak shopping ads kampányokat is, ezért a kiskereskedőknek muszáj új stratégiák után nézniük, hogy az élen maradjanak.

Tartalommarketing 2021-ben

Az a korszak, amikor a hagyományos marketing eszközök elégnek bizonyultak, hogy elérjék a potenciális vásárlókat már véget ért. Nem azt mondom, hogy már egyáltalán nincs semmilyen hatásuk, de már nem annyi, mint korábban. Ezért vált annyira népszerűvé a tartalom marketing, amivel a vállalkozások manapság elérhetik a közönségüket.

Milyen feladatokat csinál egy Google Ads ügynökség a fiókokban?

Ebben a cikkben összegyűjtöttünk néhány olyan dolgot, amiket egy Google Ads ügynökség a fiókokban csinál. Áttekintjük a heti, illetve havi feladatait, hogy mikor milyen teendőket kell elvégeznie a sikeresség érdekében.

10 bevált módszer a Google Ads konverzióid növelésére

Mint, ahogy a legtöbb cég, gondolom te is komolyan veszed a Google hirdetéseid. Vannak akik több tíz vagy akár százmillió forintot is elköltenek havonta reklámokra, hogy több embert érjenek el a vállalkozásukkal, viszont elárulhatom neked, nem ez a siker kulcsa. Alaposan beleástam magam a témába, hogy megmutathassam neked a leghatékonyabb módszereket, amikkel anélkül növelheted meg a konverzióid számát Google Ads-ben egy kis háttér tudással, hogy milliókat költenél rá. Összegyűjtöttem neked 10 módszert, amelyekkel a lehető legjobb eredményeket érheted el a pénzedért cserébe.

11 lehetséges ok, amiért a Google hirdetéseid nem jelennek meg

Ha rákeresel a saját hirdetéseidre a Googleben és nem jelennek meg a találati listán, az még nem jelenti azt, hogy nem is futnak. Baj akkor van, ha a Google Ads kezelőfelületén belül a hirdetés előnézet eszközt használva sem látod őket. A jó hír, hogy mindig van egy érthető magyarázat amögött, hogy miért nem jelennek meg a hirdetések.

Hogyan használjunk Google Display és Youtube hirdetéseket, hogy növeljük a márkaismertségünket

A PPC specialisták nagyon szeretnek a vásárlói tölcsér alján tartózkodó közönségre összpontosítani, mert lényegében tőlük származnak a konverziók, amik a ROAS-t növelik. Emiatt rájuk építik fel a taktikájukat, azonban ez nem elég. A márkaismertség elengedhetetlen a folyamatos növekedéshez és ez a tölcsér első szakaszában történik, általában videó és display hirdetés formájában.

3 tipikus hiba a hirdetésszövegben, ami miatt nem sikeresek a Google Search kampányaid

Jó hirdetésszöveget írni kemény dió. Még a tapasztalt marketingesek is belefuthatnak hibákba, amikor ehhez a ponthoz érnek. Ebben a cikkben segítünk neked elkerülni a három leggyakoribb hibát, amit a hirdetőke el szoktak követni.