Az a célunk, hogy az online marketingben megszerzett tudásunkkal és tapasztalataink segítségével ügyfeleink a saját piacuk legsikeresebb cégeivé váljanak. Mi nem “egy ügynökség” kívánunk lenni, hanem a céged csapata, részlege, akivel közös hajóban evezve eléred a céljaidat. Mi leszünk az a csapat, aki a versenyelőnyt biztosítja neked a konkurenciáddal szemben!

Saját magunk felé kitűzött célunk, hogy 2025-re a hazai marketing szakma és KKV szektor az öt legerősebb online marketing csapattal együtt emlegessen minket. Ehhez elkötelezettek vagyunk a szakmai fejlődésben, az ügyfeleinknek végzett munka minőségében és gyorsaságában, valamint abban, hogy olyan kapcsolatokat alakítsunk ki partnereinkkel, ami minden fél számára csak és kizárólag előnyös.

Hiszünk abban, hogy minden cégnek, szervezetnek ki kell vennie a részét abból a feladatból, hogy azon túl, hogy magának és ügyfeleinek értéket teremt, értéket adjon a társadalomnak is. Ebben a tevékenységben mi is részt kívánunk vállalni. Partnerként tekintünk a pécsi Eurakvilio Alapítványra, akik fáradságos munkával próbálják a daganatos gyermekeknek mindennapjait könnyebbé, szebbé, fájdalommentesebbé tenni. Már több éve támogatjuk munkájukat és téged is arra biztatunk, hogy, ha teheted támogasd őket, vagy a hasonlóan fontos szervezeteket! https://www.eurakvilo.com/hu

Mi vagyunk

Munkaelveink

Szakmai munka minősége

Nálunk az eredmény számít, nem az idő, nem a külcsín. Arra törekszünk, hogy a munkánk minősége 100%-ban igazodjon az ügyfeleink által elvárt eredményekhez.

Kommunikáció

Érthetően, gyorsan, pontosan. Hisszük, hogy ezt a három dolgot igenis minden ügyfél elvárhatja. Mi pedig arra törekszünk, hogy minden ügyfél meg is kapja tőlünk!

Proaktivitás

Mindent próbálunk megtenni azért, hogy ügyfeleink többet kapjanak, mint, amiért fizettek. Ennek a leggyakoribb megnyilvánulása a proaktív hozzáállásunk. Próbáljuk minden általunk ismert eszközzel és tanáccsal támogatni őket, hogy közösen elérjük céljainkat.

Hosszú távú partneri kapcsolatok

Hisszük, hogy vannak olyan munkák az életben, amiknek soha sincs vége. Aki épített már házat, az tudja miről beszélek. Ilyen a mi munkánk is. Ezért nem is lehet más választásunk, mint hosszú távú kapcsolatokat kialakítani ügyfeleinkkel. Így lehet mindenki számára gyümölcsöző egy együttműködés.

Őszinteség

Vannak dolgok az életben, amiket ki kell mondani. Ha úgy gondoljuk, hogy a megoldásunk egy problémával kapcsolatban az ügyfelünk érdekeit szolgálja hosszú távon, akkor bármennyire fájó is lesz az, mi ki fogjuk mondani!

Célok és ígéretek

Csak olyat ígérünk és csak olyan célt vállalunk, amiről hisszük, hogy betartható. Sok tapasztalatunk van, tudjuk, hogy mit vállalhatunk és mit nem, mert nem reális.

Szakmai fejlődés

Az online marketing egy brutálisan gyorsan változó világ. Ahhoz, hogy a legjobbat nyújtsuk ügyfeleinknek, mi is elkötelezettek vagyunk abban, hogy magunknak is fejlődnünk kell. Így hát elhatároztuk, hogy ami csak a egy picit is a munkánkat érintheti, azt elolvassuk, meghallgatjuk, megtanuljuk és használjuk is!

Becsületesség

Senki sem tökéletes. Mi sem. Előfordul, hogy hibázunk. Azonban, ha ez meg is történik azon vagyunk, hogy a lehető leghamarabb és legőszintébben ezt kommunikáljuk és helyrehozzuk. A jó hír, hogy az évek során már sokat hibáztunk és mindből tanultunk valamit, amit igyekszünk beépíteni a napi munkafolyamatainkba.

Ismerj meg

minket mégjobban

Az alábbi kérdés-válasz részben mesélünk magunkról, hogy miben vagyunk mások, mint egy hasonló ügynökség, miért érdemes velünk dolgozni, miért szeretnek minket az ügyfeleink. Ha többet akarsz rólunk megtudni, érdemes átböngészned az alábbi részt! :)

  • Miért jó egy ügynökségi csapattal dolgozni?

    Mert relatíve olcsón kapsz sok és állandó figyelmet. Nincs szabadság, nincs betegség, mert egy másik kolléga a csapatból helyettesít. Ha egy felmerülő problémát kell megoldani, akkor egy csapatnál több ember tudása és tapasztalata ötvöződik, míg egy szabadúszónál, vagy alkalmazottnál ez nem így van. És azért, mert egy csapattól olyan extra szolgáltatásokat is elvárhatsz, amire egy ember saját erejéből soha nem lesz képes.

    ALKALMAZOTT FREELANCER ÜGYNÖKSÉGI CSAPAT
    Beruházási ktg. magas alacsony alacsony
    Költségek magas alacsony közepes
    Szabadság van van nincs
    Betegség van van nincs
    Problémán való gondolkodás egyedül egyedül csapatként
    Szolgáltatások bővíthetősége korlátozott korlátozott korlátozott
    Készenlét korlátos korlátos szinte korlátlan
    Figyelem magas alacsony magas
    Kapacitás korlátos korlátos hosszútávon korlátlan
  • Mivel foglalkozik az Adlab?

    Alapvetően mi egy PPC ügynökség vagyunk. Ez azt jelenti, hogy online fizetett hirdetéseket kezelünk az ügyfeleink számára. Ez jellemzően Google Ads, Facebook hirdetések, Instagram hirdetések. Elvétve Waze, LinkedIn és Twitter. Ezen kívül pedig a hirdetésekhez szorosan kapcsolódó beállításokban és elemzésekben is segítünk azoknak, akik minket megbíznak.

  • Miért dolgozz az Adlabbal?

    Ha egy olyan csapatra van szükséged, akik gyorsan, pontosan és szakszerűen elvégzik azt a feladatot, ami a célod eléréséhez szükséges, akkor bátran bízz meg bennünk! Mi ezt vállaljuk!

    Mi leszünk a céged versenyelőnye a konkurenciával szemben!

    Ha számodra két dolog fontos:

    1. Az eredmények (bevétel, profit, megtérülés, ROAS)
    2. A kommunikáció (gyors, pontos, érthető, hatékony)

    … akkor az Adlab egy tökéletes választás.

  • Mitől más az Adlab mint más hasonló ügynökségek?
    1. Az Adlabnál nincsenek projekt vagy account managerek. Nálunk közvetlenül azzal a szakemberrel tartod a kapcsolatot, aki a fiókodat kezeli. Nincsenek felesleges körök, nincsenek “nem tudom, megkérdezem a fiókkezelőt” tipusú válaszok.
    2. Mert más ügynökségekhez képest gyorsan (max. 1-2 óra) és érthetően válaszolunk, kommunikálunk. Türelmesek vagyunk, elmagyarázzuk, hogy mit miért csinálunk. - Ezt olyan ügyfeleink mondták, akik megjártak már más ügynökséget.
    3. Nálunk a fiók a tiéd. Mi kezeljük, de neked teljes hozzáférésed és rálátásod van mindenre.
    4. Mert rugalmasak vagyunk. Vannak ugyan sablonjaink és kidolgozott módszereink, de ha a te igényeid, problémád más megoldást követel, akkor mi alkalmazkodunk és nem te.
    5. Nem foglalkozunk mindennel is. Mi csak fizetett hirdetésekkel és ahhoz kapcsolódó feladatokkal foglalkozunk és ezért ebben vagyunk a legjobbak. Nem forgácsolódnak szét az energiáink PR kampányokon, SEO projekteken, fotózáson. 100%-ban az ügyfeleink PPC eredményeire koncentrálunk.
    6. Mert mindig elérhetőek vagyunk. A csapat egyik előnye ott mutatkozik meg egy szabadúszóhoz képest, hogy mindig van valaki készenlétben, ha épp a te fiókkezelőd szabadságon van, vagy beteg. Mi ilyenkor sem hagyjuk magadra.
    7. Mert nem csak egy ember tudását vásárolod meg. Szintén a csapat előnye, hogy sokkal több tapasztalat, tudás halmozódik fel benne. Ez ugyan más ügynökségeknél is így lenne, de a jó hír, hogy mi meg is osztjuk ezt a tudást egymással a heti oktatásaink alkalmával. Így közösen tudunk kidolgozni és ötletelni minden ügyfelünk adott problémáján.
    8. Próbálunk mindig proaktívak lenni. Ez sokszor nehéz, de tudatosan dolgozunk azon, hogy senki ne égjen ki és mindig legyen energia arra, hogy minden ügyfelünk egy kis pluszt kapjon.
    9. Felelősséget vállalunk azért amit csinálunk. Előfordul, hogy hibázunk (bár szerencsére egyre ritkábban), ilyenkor nem bujkálunk, nem hárítunk! Azon dolgozunk, hogy legközelebb még jobban csináljuk a dolgainkat és ne forduljon elő többet az adott hiba.
    10. Abban hiszünk, ha mi boldogok és kiegyensúlyozottak vagyunk, akkor sokkal többet és jobbat tudunk adni ügyfeleinknek. Így nálunk nem elvárás a heti 40 óra munka, vagy a túlóra. Figyelünk arra, hogy ne égessük ki magunkat, hiszen így lehetünk többek a versenytársainknál és így adhatunk sokkal többet ügyfeleinknek.
  • Kinek éri meg az Adlabbal dolgozni?

    Jellemzően olyan KKV-knak (B2C szolgáltatók, webáruházak), akiknek már vannak bevételeik, van valamilyen online marketing tevékenységük, de szeretnék ezt egy magasabb szintre fejleszteni egy erre szakosodott csapattal.

  • Mi fog történni, ha elkezdesz velünk dolgozni?
    1. Lépés: Dáviddal fogsz beszélgetni, hogy mi az a probléma, amire megoldást keresel és mi ebben hogyan tudnánk segíteni.
    2. Lépés: Megállapodást kötünk. Klasszikus határozatlan idejű szerződés, semmi extra.
    3. Lépés: Szervezünk egy “kick-off” meetinget, ahol már Dávidon kívül jelen lesz az a csapattag is, akivel a munka operatív része zajlani fog. Itt átbeszéljük újra a problémát, de már részletesen, célokat tűzünk ki, kitaláljuk a folyamatokat, munkamódszereket, kommunikációt, stb… Ezenkívül rengeteg kérdésünk lesz a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban, ami ahhoz fog kelleni, hogy jól kitaláljuk a nagybetűs STRATÉGIÁT.
    4. Közben túlesünk a technikai dolgokon is. Hozzáférések, mérések, fiókok, jogosultságok, platformok. Minden technikai nyalánkság. Nem baj, ha most nem érted, el fogjuk magyarázni.
    5. Elkezdünk dolgozni. Kitaláljuk a kezdeti stratégiákat és el is kezdjük őket megvalósítani. Létrehozzuk a kampányaidat, hirdetéseidet. Gyakorlatilag berúgjuk a motort.
    6. Folyamatosan elemzünk és monitorozunk. Figyeljük a költéseidet és hogy mennyire haladunk a kitűzött célok felé. Ez mind-mind a mi felelősségünk. Ha úgy látjuk, hogy meg kell ragadni a kormányt, akkor ezt is megtesszük. Ezt hívja a szakma optimalizálásnak.
    7. Közben folyamatosan kommunikálunk is. Napi, heti, havi rendszerességgel, ahogy a projekt megkívánja. Telefonon, emailben, online, ahogy neked a legkényelmesebb.
    8. Riportálunk. Érthetően. De ne csak számokat képzelj el. Elmondjuk, hogy mit kell látni, mi mit látunk és hogyan képzeljük a továbbiakat. Ez kvázi egy beszélgetés, beszámoló az időszak (általában havonta) eredményeiről. Arról is tájékoztatunk és elmondjuk a véleményünket, ami nem a szerződés része, de hisszük, hogy neked hasznos infó és javíthat az eredményeiden.
    9. Kezdődik minden előről. Az adatok tükrében újra nekiesünk a kampányoknak, hirdetéseknek, monitorozunk, elemzünk, riportálunk, javaslunk, beszélgetünk. Optimize, Communication, Sleep, Repeat :)
  • Miért Adlab a nevünk?

    Ad, azaz advertisement, tehát hirdetések. Lab, mint laboratórium. Tehát mi vagyunk azok, akik a hirdetéseket kotyvasztjuk a kis laborunkban. :)

  • Milyen cégekkel szeretünk dolgozni?
    1. Akik hosszútávon gondolkoznak
    2. Akik nem a gyors meggazdagodásra törekszenek.
    3. Akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal valóban jobb hellyé szeretnék varázsolni a világot.
    4. Akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a saját üzletük is fejlődjön.
    5. Akik a marketingre nem mint csodafegyverre, hanem a cégük kommunikációjának eszközére tekintenek.
    6. Akik a saját szektorukban, piacukon a legjobbak közé akarnak tartozni.
    7. Akik szeretik a saját munkájukat.
    8. Akik hisznek az emberi értékekben és kapcsolatokban.
    9. Akik elfogadják mások véleményét.
    10. Akik közösen gondolkodni és nem irányítani szeretnének.
  • Miben tudunk segíteni?
    1. Google Ads kampányok kezelésében. (Keresési, Display, Youtube, App kampányok, Remarketing kampányok, Dinamikus kampányok)
    2. Facebook hirdetések kezelésében.
    3. Analitikai mérésekben, beállításokban és azok elemzésében. (Google Analytics, Google TagManager, Google Data Studio, HotJar, Mouseflow).

Mitől más az Adlab

mint más hasonló ügynökségek?

Mert nem csak egy ember tudását vásárolod meg. Szintén a csapat előnye, hogy sokkal több tapasztalat, tudás halmozódik fel benne. Ez ugyan más ügynökségeknél is így lenne, de a jó hír, hogy mi meg is osztjuk ezt a tudást egymással a heti oktatásaink alkalmával. Így közösen tudunk kidolgozni és ötletelni minden ügyfelünk adott problémáján.

Mitől más az Adlab

mint más hasonló ügynökségek?

Az Adlabnál nincsenek projekt vagy account managerek. Nálunk közvetlenül azzal a szakemberrel tartod a kapcsolatot, aki a fiókodat kezeli. Nincsenek felesleges körök, nincsenek “nem tudom, megkérdezem a fiókkezelőt” tipusú válaszok.

Mitől más az Adlab

mint más hasonló ügynökségek?

Nem foglalkozunk mindennel is. Mi csak fizetett hirdetésekkel és ahhoz kapcsolódó feladatokkal foglalkozunk és ezért ebben vagyunk a legjobbak. Nem forgácsolódnak szét az energiáink PR kampányokon, SEO projekteken, fotózáson. 100%-ban az ügyfeleink PPC eredményeire koncentrálunk.

Mitől más az Adlab

mint más hasonló ügynökségek?

Nálunk a fiók a tiéd. Mi kezeljük, de neked teljes hozzáférésed és rálátásod van mindenre.

Mitől más az Adlab

mint más hasonló ügynökségek?

Mert mindig elérhetőek vagyunk. A csapat egyik előnye ott mutatkozik meg egy szabadúszóhoz képest, hogy mindig van valaki készenlétben, ha épp a te fiókkezelőd szabadságon van, vagy beteg. Mi ilyenkor sem hagyjuk magadra.

Mitől más az Adlab

mint más hasonló ügynökségek?

Felelősséget vállalunk azért amit csinálunk. Előfordul, hogy hibázunk (bár szerencsére egyre ritkábban), ilyenkor nem bujkálunk, nem hárítunk! Azon dolgozunk, hogy legközelebb még jobban csináljuk a dolgainkat és ne forduljon elő többet az adott hiba.

Mi leszünk a te versenyelőnyöd

a konkurenciáddal szemben

Az Adlab csapata

BARTOS DÁVID

CEO

david@adlab.hu

Szia! Dávid vagyok. Én vezetem az Adlab csapatát. A marketinggel már több mint 10 éve foglalkozom. Ha egy szót kellene a zászlómra tűznöm, akkor az a “hatékonyság” lenne. Arra törekszem, hogy minél gyorsabban, kevesebb költségből, de minél nagyobb eredményt érjünk el ügyfeleinknek és így az Adlabnak is.

Ha pedig nem találsz meg az irodában, akkor keress a tóparton, vagy borongós napokon a babzsákfotelemben olvasgatva.

Gandera Stella

Facebook Specialista

stella@adlab.hu

Gyerekkorom óta kedvelem a számok világát, így szívesen elmélyülök az egyes kampányok statisztikáiban. Jó érzés, hogy a világban bármilyen káosz is lehet, a számok nem hazudnak, egy kampány vagy sikeres, vagy még nem, de utóbbi esetében a kollégákkal azonnal megoldásokat igyekszünk eszközölni.

Szeretem a munkám, mert állandó kihívás elé állít a folyamatosan változó, fejlődő rendszerek miatt, és így sosem unatkozom. Határozottan úgy gondolom, hogy ennél a munkánál kevés színesebb van.

Szabadidőmben skandináv krimiket olvasok vagy a Netflix előtt chillezek, már ha hagyják a gyermekeim...

Janda László

Senior Ads Manager

laszlo@adlab.hu

Kiemelten fontosnak tartom, hogy megtaláljam a közös hangot az ügyfelekkel és megértsem a problémáikat, hiszen így tudjuk garantálni a leghatékonyabb megoldásokat. Az évek során egyértelművé vált számomra, hogy nincsenek tökéletes megoldások, minden vállalatnak figyelembe kell venni a sajátosságait és igényeit a hatékony együttműködéshez.

Vivi

Junior Ads Manager

vivi@adlab.hu

Első napjaimon az Adlabnál már rögtön beszippantott a ppc világa. Jó érzés egy ilyen csapat tagjának lenni, ahol folyamatosan fejlődhetek, minden nap tanulhatok valami újat. Hatalmas húzóerő a számomra a többiek profizmusa, ő maguk is motiválnak a fejlődésre.

Balázs

Ads Manager

balazs@adlab.hu

Szeretek ötletelni, és munkámban is arra törekszem, hogy pro aktív ötletekkel álljak elő, hogy további hozzáadott értékekkel tudjam támogatni ügyfeleink vállalkozását. Az itteni munka egy életreszóló kihívást jelent számomra, mivel folyamatosan fejlődik ez az ágazat, ezért a munka mellett kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy felzárkózzak az aktuális szakmai trendekre. Szabadidőmben szeretek olvasni, vagy, ha éppen úgy tartja kedvem, elnézek a közeli futópályára.