Mi az a PPC marketing szolgáltatás?
A PPC hirdetéskezelés az Adlab alapszolgáltatása. Mi alapvetően egy PPC (Pay per click, azaz kattintás alapú fizetés) ügynökség vagyunk, így ez a core kompetenciánk. Ezen szolgáltatásunk keretében fizetett online hirdetések (Google Ads, Facebook, Instagram és TikTok) kezelését vállaljuk jellemzően kkv-knak.
Kinek ajánljuk ezt a szolgáltatást?
Olyan KKV-knak ajánljuk a PPC marketing szolgáltatásunkat, akik szeretnék profi kézben tudni Google Ads és Meta (Facebook, Instagram), TikTok kampányaikat.
Fontos számukra hogy időben és megfelelő minőségben fussanak a hirdetéseik.
Szintén fontosnak tartják a folyamatos kommunikációt és a közös gondolkodást, ötletelést az online kampányaik kapcsán
Tapasztalatunk szerint három lehetséges eset van, amikor érdemes egy ügynökség kezébe adni ezen feladatokat. Ha ebből a háromból, legalább egy nálad is igaz, akkor érdemes megfontolnod, hogy felkeress bennünket!
- Nincs időd foglalkozni a PPC-vel.
- Nincs megfelelő kompetenciád ezen tevékenységekhez.
- Nincs kedved foglalkozni, az energiádat inkább a termékeidre, szolgáltatásaidra fókuszálnád.
Mit tartalmaz a PPC marketing szolgáltatás?
Ez a szolgáltatásunk a következőket tartalmazza:
- Teljes körű Google Ads hirdetéskezelés
- Teljes körű Meta hirdetéskezelés
- Teljes körű TikTok
- Hirdetésszövegek írása
- Képi bannerek gyártása
- Analitikai beállítások
- Folyamatos email és telefonos kapcsolattartás. (Mi nem tűnünk el!)
- Kijelölt PPC szakértő, akivel tarthatod a kapcsolatot (Nincs account manager!)
- Havi riportok
- Havi online meetingek, közös ötletelés
- Egy egész csapat marketing tudása és tapasztalata
Mennyibe kerül?
A PPC marketing szolgáltatás szolgáltatásunk havidíja 150.000 HUF + áfa.
Fontos tudnivalók
- A hirdetéskezelés havidíja nagyban függ a feladatok mennyiségétől és jellegétől, valamint a hirdetésekre fordított összeg nagyságától, de a mi ügyfeleink jellemzően beleférnek ebbe az összegbe.
- Ez az ajánlat legalább 3 hónaposszerződéskötésre vonatkozik.
- Hosszabb elköteleződés esetén további kedvezményekis igénybe vehetők!
- Az ajánlat előrefizetésesszerződésre vonatkozik.
Add meg az elérhetőségedet és munkatársunk hamarosan keresni fog a részletekkel:
Miért dolgozz az Adlabbal?
- Mert nagy tapasztalatunkvan webshopok és b2c vállalkozások marketingjének managelésében.
- Mert Google Ads ügynökség vagyunk, minden munkatársunk vizsgázott Google Ads szakértő.
- Az Adlabnál nincsenek projekt vagy account managerek.Nálunk közvetlenül azzal a szakemberrel tartod a kapcsolatot, aki a fiókodat kezeli. Nincsenek felesleges körök, nincsenek “nem tudom, megkérdezem a fiókkezelőt” tipusú válaszok.
- Mert más ügynökségekhez képest gyorsan (max. 1-2 óra) és érthetően válaszolunk,kommunikálunk. Türelmesek vagyunk, elmagyarázzuk, hogy mit miért csinálunk. - Ezt olyan ügyfeleink mondták, akik megjártak már más ügynökséget.
- Nálunk a fiók a tiéd.Mi kezeljük, de neked teljes hozzáférésed és rálátásod van mindenre.
- Mert rugalmasak vagyunk.Vannak ugyan sablonjaink és kidolgozott módszereink, de ha a te igényeid, problémád más megoldást követel, akkor mi alkalmazkodunk és nem te.
- Nem foglalkozunk mindennel is.Mi csak fizetett hirdetésekkel és ahhoz kapcsolódó feladatokkal foglalkozunk és ezért ebben vagyunk a legjobbak. Nem forgácsolódnak szét az energiáink PR kampányokon, SEO projekteken, fotózáson. 100%-ban az ügyfeleink PPC eredményeire koncentrálunk.
- Mert mindig elérhetőek vagyunk.A csapat egyik előnye ott mutatkozik meg egy szabadúszóhoz képest, hogy mindig van valaki készenlétben, ha épp a te fiókkezelőd szabadságon van, vagy beteg. Mi ilyenkor sem hagyjuk magadra.
- Mert nem csak egy ember tudásátvásárolod meg. Szintén a csapat előnye, hogy sokkal több tapasztalat, tudás halmozódik fel benne. Ez ugyan más ügynökségeknél is így lenne, de a jó hír, hogy mi meg is osztjuk ezt a tudást egymással a heti oktatásaink alkalmával. Így közösen tudunk kidolgozni és ötletelni minden ügyfelünk adott problémáján.
- Próbálunk mindig proaktívaklenni. Ez sokszor nehéz, de tudatosan dolgozunk azon, hogy senki ne égjen ki és mindig legyen energia arra, hogy minden ügyfelünk egy kis pluszt kapjon.
- Felelősséget vállalunkazért amit csinálunk. Előfordul, hogy hibázunk (bár szerencsére egyre ritkábban), ilyenkor nem bujkálunk, nem hárítunk! Azon dolgozunk, hogy legközelebb még jobban csináljuk a dolgainkat és ne forduljon elő többet az adott hiba.
- Abban hiszünk, ha mi boldogok és kiegyensúlyozottak vagyunk,akkor sokkal többet és jobbat tudunk adni ügyfeleinknek. Így nálunk nem elvárás a heti 40 óra munka, vagy a túlóra. Figyelünk arra, hogy ne égessük ki magunkat, hiszen így lehetünk többek a versenytársainknál és így adhatunk sokkal többet ügyfeleinknek.
Mi fog történni, ha úgy döntesz, hogy dolgozzunk együtt?
- Lépés: Dáviddal fogsz beszélgetni,hogy mi az a probléma, amire megoldást keresel és mi ebben hogyan tudnánk segíteni.
- Lépés: Megállapodást kötünk.Klasszikus határozatlan idejű szerződés, semmi extra.
- Lépés: Szervezünk egy “kick-off”meetinget, ahol már Dávidon kívül jelen lesz az a csapattag is, akivel a munka operatív része zajlani fog. Itt átbeszéljük újra a problémát, de már részletesen, célokat tűzünk ki, kitaláljuk a folyamatokat, munkamódszereket, kommunikációt, stb… Ezenkívül rengeteg kérdésünk lesz a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban, ami ahhoz fog kelleni, hogy jól kitaláljuk a nagybetűs STRATÉGIÁT.
- Közben túlesünk a technikai dolgokonis. Hozzáférések, mérések, fiókok, jogosultságok, platformok. Minden technikai nyalánkság. Nem baj, ha most nem érted, el fogjuk magyarázni.
- Elkezdünk dolgozni.Kitaláljuk a kezdeti stratégiákat és el is kezdjük őket megvalósítani. Létrehozzuk a kampányaidat, hirdetéseidet. Gyakorlatilag berúgjuk a motort.
- Folyamatosan elemzünk és monitorozunk.Figyeljük a költéseidet és hogy mennyire haladunk a kitűzött célok felé. Ez mind-mind a mi felelősségünk. Ha úgy látjuk, hogy meg kell ragadni a kormányt, akkor ezt is megtesszük. Ezt hívja a szakma optimalizálásnak.
- Közben folyamatosan kommunikálunkis. Napi, heti, havi rendszerességgel, ahogy a projekt megkívánja. Telefonon, emailben, online, ahogy neked a legkényelmesebb.
- Riportálunk.Érthetően. De ne csak számokat képzelj el. Elmondjuk, hogy mit kell látni, mi mit látunk és hogyan képzeljük a továbbiakat. Ez kvázi egy beszélgetés, beszámoló az időszak (általában havonta) eredményeiről. Arról is tájékoztatunk és elmondjuk a véleményünket, ami nem a szerződés része, de hisszük, hogy neked hasznos infó és javíthat az eredményeiden.
- Kezdődik minden elölről.Az adatok tükrében újra nekiesünk a kampányoknak, hirdetéseknek, monitorozunk, elemzünk, riportálunk, javaslunk, beszélgetünk. Optimize, Communication, Sleep, Repeat :)
Kiknek ajánlott a szolgáltatásunk és milyen cégekkel szeretünk együtt dolgozni?
- Akik hosszútávongondolkoznak.
- Akik nem a gyors meggazdagodásratörekszenek.
- Akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal valóban jobb hellyé szeretnék varázsolni a világot.
- Akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a saját üzletük is fejlődjön.
- Akik a marketingre nem mint csodafegyverre,hanem a cégük kommunikációjának eszközére tekintenek.
- Akik a saját szektorukban, piacukon a legjobbak közé akarnak tartozni.
- Akik szeretik a saját munkájukat.
- Akik hisznek az emberi értékekbenés kapcsolatokban.
- Akik elfogadják mások véleményét.
- Akik közösen gondolkodni és nem irányítani szeretnének.
Azért, mert mi is a fentiekben hiszünk a fentiekre törekszünk, így a szinergiában nem lehet hiba.
Amennyiben maradt még benned kérdés, keress bizalommal!