Google Ads Kampánykezelés

Kezdő kép

Google Ads kampánykezelés szolgáltatásunk keretében segítünk a Google Ads hirdetéseid menedzselésében, hogy te a vállalkozásodra tudj koncentrálni. Azoknak, aki már hirdetnek Google Ads-ben, de nincsenek megelégedve az eredményeikkel, vagy nincs rá idejük / kompetenciájuk, hogy manageljék a hirdetéseiket.

Ár

A mindenkori havi költségkeret 15%-a (+Áfa) /hó, de minimum 100.000 HUF/hó-tól (+Áfa)
Grafikai és webfejlesztést igénylő munkák ezen felül 19.990 HUF/óra + (Áfa) tudunk biztosítani.

Add meg az elérhetőségedet és munkatársunk hamarosan keresni fog a részletekkel:

Főbb területek

  • Komplett Google Ads stratégia alkotás
  • Brand kampányok
  • Keresési kampányok
  • Remarketing kampányok
  • Display kampányok
  • Dinamikus kampányok (DSA, Dinamikus Remarketing)
  • Shopping Kampányok
  • Youtube kampányok

Folyamat

  1. Jelentkezel a Google Ads kampánykezelés
  2. Egyeztetett időpontban átbeszéljük az igényeidet és a lehetőségeidet
  3. Szerződést kötünk
  4. Létrehozzuk a fiókodat, vagy hozzáférést kapunk a fiókhoz
  5. Létrehozzuk a fiókodat, vagy hozzáférést kapunk a fiókhoz
  6. Napi / Heti / Havi szinten optimalizálunk, javítunk, javaslatokat teszünk
  7. Igény esetén havi riportokat készítünk
  8. Igény esetén havi szinten konzultálunk

Miből áll az optimalizálás / Google Ads kampánykezelés?

  • Budget ellenőrzés - napi szinten ellenőrizzük, hogy a fiók megfelelően költ-e
  • Általános áttekintés - heti szinten átnézzük a fiókot, hogy minden rendben van-e
  • Negatív kulcsszavak - heti szinten ellenőrizzük a keresési kifejezéseket és negatív kulcsszavakat keresünk
  • CPC finomhangolás - havi szinten úgy alakítjuk a maximális kattintási költségeket, hogy az a lehető legoptimálisabb legyen a kampánycélokat tekintve
  • Minőségi mutató javítás - havi szinten próbáljuk javítani a kulcsszavaid minőségi mutatóit, hogy a lehető legolcsóbb cpc árakat érjük el
  • Hirdetés szövegek áttekintése / javítása - havi szinten foglalkozunk a hirdetéseiddel, hogy azok a legjobb eredményt produkálják
  • Kulcsszavak / Hirdetéscsoportok átnézése - havi szinten foglalkozunk a kulcsszavaiddal és módosítunk rajtuk, ha szükséges
  • Kulcsszó expanzió - megvizsgáljuk, hogy milyen új kulcsszavakkal / hirdetésekkel kellene bővíteni a fiókodat, hogy még több bevételt generáljon
  • Remarketing ajánlat korrekciók - havi szinten úgy alakítjuk a remarketing listák ajánlat korrekcióját, hogy az a lehető legjobban támogassa a kampánycélokat
  • Eszköz ajánlatkorrekciók - havi szinten úgy alakítjuk az eszközök (desktop, mobil, tablet, tv) ajánlat korrekcióját, hogy az a lehető legjobban támogassa a kampánycélokat
  • Lokációs ajánlatkorrekciók - havi szinten úgy alakítjuk a területi célzások ajánlat korrekcióját, hogy az a lehető legjobban támogassa a kampánycélokat
  • Idő ajánlatkorrekciók - havi szinten úgy alakítjuk a napon belüli, heti és havi célzások ajánlatkorrekcióját, hogy az a lehető legjobban támogassa a kampánycélokat
  • Audience ajnlatkorrekciók - havi szinten úgy alakítjuk a közönségek ajánlatkorrekcióját, hogy az a lehető legjobban támogassa a kampánycélokat

Ki felügyeli a folyamatot?

Bartos Dávid vagyok - Én vagyok az Adlab szakmai vezetője. Több éves tapasztalatom van az online marketing különböző területein, úgy mint:

Google Ads, Google Analytics, SEO, Facebook hirdetések, Marketing szövegek, Blogolás és tartalommarketing, Email marketing, Értékesítési tölcsérek (funnelek) és folyamatok

Garancia

Amennyiben legalább három hónapra szerződsz velünk, úgy elengedjük számodra a kampány felállítási és a stratégia alkotási díjat.

?> ==