Jelentkezz Junior PPC Managernek
- Bartos Dávid
- 2024. július 16.
Szia! Mi vagyunk az Adlab és keressük leendő Junior PPC Marketingesünket, reméljük téged! 🙂
Ha szeretsz számokkal és adatokkal dolgozni, illetve, ha nem zavar a folyamatos home office, akkor szerintem olvass tovább bátran!
Rólunk
- Egy lelkes online marketing ügynökség vagyunk
- Főként Google, Meta és TikTok hirdetéseket kezelünk ügyfeleink részére
- Szeretjük a webshopokat és a marketingorientált ügyfeleket
- Szeretjük a számokat és a nagy Excel táblákat
- Folyamatosan azon gondolkodunk, hogy hogyan tudnánk ügyfeleinknek még több értéket adni
Rólad
- Kezeltél már Google Ads és META hirdetéseket? (Ez előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk)
- Lelkesedsz az online hirdetések iránt
- Szeretsz adatokkal és számokkal dolgozni
- Nem jelent problémát a folyamatos home office
- Szeretsz új dolgokat megtanulni
- Ha hibázol, vállalod a felelősséget
- Lelkiismeretesen és pontosan dolgozol
- Magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel
Mit kínálunk:
- Állandó home office
- Saját notebook
- Szakmai fejlődési lehetőség – Könyvek, videós kurzusok, stb… (Ez a munka része is)
- KKV ügyfelek, webshopok, pörgős, haladós projektek
- Egy jókedvű, laza, fejlődni akaró csapat 🙂
- Szakmai támogatás és mentorálás
- Munka magánélet egyensúly
- Csapatépítők
- Főállású pozíció
- Korrekt, szakmai szinthez illeszkedő bérezés
Hogyan zajlik a jelentkezés?
- Ha jelentkezni szeretnél, akkor a jelentkezés linken keresztül kitöltesz egy formot és feltöltöd az önéletrajzodat.
- Ha az önéletrajzod alapján úgy gondoljuk, hogy beleillenél a csapatba, akkor küldünk egy egyszerű próbafeladatot, amit határidőre vissza kell küldened.
- Ha ez jól sikerül, akkor lehet felteszünk még pár kérdést telefonon.
- Online meeting formájában interjúzunk.
Jelentkezési határidő: 2024.08.15.
Itt tudsz jelentkezni: JELENTKEZÉS
Ha pedig úgy érzed, ez a poszt nem neked szólt, akkor oszd meg az ismerőseiddel, hátha nekik érdekes lehet!
Legnézettebb posztok:

Mindent a Google Ads kulcsszavakról
Minden valamirevaló marketinggel egy picit is foglalkozó ember tudja, hogy marketing alphája és omegája a hirdetések célzása. Ez különösen így van az online marketinggel kapcsolatban. A saját véleményem szerint a célzásnál csak az fontosabb, hogy az adott személynek egy remek terméket kínáljunk, nagyszerű áron.

Webshop Marketing Stratégia [2024-es kiadás]
Őszintén meg vagyok arról győződve, hogy nem csak webáruházaknak, de minden vállalkozásnak szüksége van marketing stratégiára. A legtöbbjüknek viszont nincs. Még akkor sincs, ha esetleg valamilyen ügynökséggel dolgoznak együtt. Sokszor csak ad-hoc alkalmaznak megoldásokat, hirdetnek akciókat, indítanak kampányokat. Az ad-hoc megoldások, pedig ad-hoc eredményeket fognak szülni.

11 lehetséges ok, amiért a Google hirdetéseid nem jelennek meg
Ha rákeresel a saját hirdetéseidre a Googleben és nem jelennek meg a találati listán, az még nem jelenti azt, hogy nem is futnak.