Jelentkezz Junior PPC Managernek

Szia! Mi vagyunk az Adlab és keressük leendő Junior PPC Marketingesünket, reméljük téged! 🙂

Ha szeretsz számokkal és adatokkal dolgozni, illetve, ha nem zavar a folyamatos home office, akkor szerintem olvass tovább bátran!

Rólunk

  • Egy lelkes online marketing ügynökség vagyunk
  • Főként Google, Meta és TikTok hirdetéseket kezelünk ügyfeleink részére
  • Szeretjük a webshopokat és a marketingorientált ügyfeleket
  • Szeretjük a számokat és a nagy Excel táblákat
  • Folyamatosan azon gondolkodunk, hogy hogyan tudnánk ügyfeleinknek még több értéket adni

Rólad

  • Kezeltél már Google Ads és META hirdetéseket? (Ez előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk)
  • Lelkesedsz az online hirdetések iránt
  • Szeretsz adatokkal és számokkal dolgozni
  • Nem jelent problémát a folyamatos home office
  • Szeretsz új dolgokat megtanulni
  • Ha hibázol, vállalod a felelősséget
  • Lelkiismeretesen és pontosan dolgozol
  • Magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel

Mit kínálunk:

  • Állandó home office
  • Saját notebook
  • Szakmai fejlődési lehetőség – Könyvek, videós kurzusok, stb… (Ez a munka része is)
  • KKV ügyfelek, webshopok, pörgős, haladós projektek
  • Egy jókedvű, laza, fejlődni akaró csapat 🙂
  • Szakmai támogatás és mentorálás
  • Munka magánélet egyensúly
  • Csapatépítők
  • Főállású pozíció
  • Korrekt, szakmai szinthez illeszkedő bérezés

Hogyan zajlik a jelentkezés?

  1. Ha jelentkezni szeretnél, akkor a jelentkezés linken keresztül kitöltesz egy formot és feltöltöd az önéletrajzodat.
  2. Ha az önéletrajzod alapján úgy gondoljuk, hogy beleillenél a csapatba, akkor küldünk egy egyszerű próbafeladatot, amit határidőre vissza kell küldened.
  3. Ha ez jól sikerül, akkor lehet felteszünk még pár kérdést telefonon.
  4. Online meeting formájában interjúzunk.

Jelentkezési határidő: 2024.08.15.

Itt tudsz jelentkezni: JELENTKEZÉS

Ha pedig úgy érzed, ez a poszt nem neked szólt, akkor oszd meg az ismerőseiddel, hátha nekik érdekes lehet!

Legnézettebb posztok:

Mindent a Google Ads kulcsszavakról

Minden valamirevaló marketinggel egy picit is foglalkozó ember tudja, hogy marketing alphája és omegája a hirdetések célzása. Ez különösen így van az online marketinggel kapcsolatban. A saját véleményem szerint a célzásnál csak az fontosabb, hogy az adott személynek egy remek terméket kínáljunk, nagyszerű áron.

Tovább olvasom »

Webshop Marketing Stratégia [2024-es kiadás]

Őszintén meg vagyok arról győződve, hogy nem csak webáruházaknak, de minden vállalkozásnak szüksége van marketing stratégiára. A legtöbbjüknek viszont nincs. Még akkor sincs, ha esetleg valamilyen ügynökséggel dolgoznak együtt. Sokszor csak ad-hoc alkalmaznak megoldásokat, hirdetnek akciókat, indítanak kampányokat. Az ad-hoc megoldások, pedig ad-hoc eredményeket fognak szülni.

Tovább olvasom »

Mi leszünk a te versenyelőnyöd

a konkurenciáddal szemben