Jelentkezz Junior PPC Managernek

Szia! Mi vagyunk az Adlab és keressük leendő Junior PPC Marketingesünket, reméljük téged! 🙂

Ha szeretsz számokkal és adatokkal dolgozni, illetve, ha nem zavar a folyamatos home office, akkor szerintem olvass tovább bátran!

Rólunk

  • Egy lelkes online marketing ügynökség vagyunk
  • Főként Google, Meta és TikTok hirdetéseket kezelünk ügyfeleink részére
  • Szeretjük a webshopokat és a marketingorientált ügyfeleket
  • Szeretjük a számokat és a nagy Excel táblákat
  • Folyamatosan azon gondolkodunk, hogy hogyan tudnánk ügyfeleinknek még több értéket adni

Rólad

  • Kezeltél már Google Ads és META hirdetéseket? (Ez előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk)
  • Lelkesedsz az online hirdetések iránt
  • Szeretsz adatokkal és számokkal dolgozni
  • Nem jelent problémát a folyamatos home office
  • Szeretsz új dolgokat megtanulni
  • Ha hibázol, vállalod a felelősséget
  • Lelkiismeretesen és pontosan dolgozol
  • Magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel

Mit kínálunk:

  • Állandó home office
  • Saját notebook
  • Szakmai fejlődési lehetőség – Könyvek, videós kurzusok, stb… (Ez a munka része is)
  • KKV ügyfelek, webshopok, pörgős, haladós projektek
  • Egy jókedvű, laza, fejlődni akaró csapat 🙂
  • Szakmai támogatás és mentorálás
  • Munka magánélet egyensúly
  • Csapatépítők
  • Főállású pozíció
  • Korrekt, szakmai szinthez illeszkedő bérezés

Hogyan zajlik a jelentkezés?

  1. Ha jelentkezni szeretnél, akkor a jelentkezés linken keresztül kitöltesz egy formot és feltöltöd az önéletrajzodat.
  2. Ha az önéletrajzod alapján úgy gondoljuk, hogy beleillenél a csapatba, akkor küldünk egy egyszerű próbafeladatot, amit határidőre vissza kell küldened.
  3. Ha ez jól sikerül, akkor lehet felteszünk még pár kérdést telefonon.
  4. Online meeting formájában interjúzunk.

Jelentkezési határidő: 2024.08.15.

Itt tudsz jelentkezni: JELENTKEZÉS

Ha pedig úgy érzed, ez a poszt nem neked szólt, akkor oszd meg az ismerőseiddel, hátha nekik érdekes lehet!

Legnézettebb posztok:

Bonyolult vásárlások – Attribúciós modellezés

Az előző posztban megbeszéltük, hogy mi is az a konverzió és miért olyan fontos a marketingben. Frissítés képpen azért gyorsan vegynük át pár dolgot! Ugye a konverzió egy olyan online esemény, ami a vállalkozásodnak üzletileg hasznos és mérni lehet. Jellemzően valamilyen pénzbeni tranzakció, vagy valamilyen csere, például a látogató megdja az email címét egy ebookért cserébe.

Tovább olvasom »

Veszel végre valamit, vagy húzz ki a boltból? – Avagy a vásárlóvá varázsolás művészete

Tíz évvel ezelőtt egy Vodafone boltban dolgoztam és mobiltelefonokat árultam. Akkoriban volt egy nagyon erős elképzelésem arról, hogy mi is az én munkám. Pontosabban inkább arról, hogy mi NEM az én munkám. Az én munkám semmiképp sem az, hogy tíz – húsz perceket töltsek azzal, hogy egy betévedt embernek mutogatom az üzletben lévő kínálatot, majd ő pedig húsz perc után fogja magát, megköszöni és kimegy.

Tovább olvasom »

A mágikus Google Ads Minőségi Mutató – avagy így büntesd a konkurenciád!

Van a Google Ads keresési kampányoknál egy mutató, amiről méltatlanul kevés szó esik, pedig ez az egyik alphája és omegája a Google hirdetéseknek. Befolyásolja, hogy mennyit fizetsz egy kattintásért, hol jelennek meg a hirdetéseid a találati oldalon, sőt még azt is, hogy a konkurenciád mennyit fizet egy kattintásért. Alább megmutatom, hogyan is működik a minőségi mutató.

Tovább olvasom »

Mi leszünk a te versenyelőnyöd

a konkurenciáddal szemben