27 érv az egy kulcsszavas hirdetéssorozat (SKAG) mellett
- Bartos Dávid
- 2020. július 21.
Nem kell ahhoz a Google Ads szerelmesének lennünk, hogy megértsük milyen értéket képvisel, ha a fiókunkban a kampányokat kisebb részekre osztjuk fel. A szegmentáció sokkal átláthatóbbá teszi a fiókot és sokkal könnyebb is innen fejlődni. Ha ezt megfogadod és jól csinálod, akkor a kampányaid ilyen eredményt fognak mutatni:

Itt jönnek képbe az egy kulcsszavas hirdetéssorozatok, amik segítenek elérni az átláthatóságot. Hidd el, kipróbáltunk több struktúrát is, de nem véletlenül szeretjük a SKAG-et (egy kulcsszavas hirdetéssorozat).
Hogy mi is a SKAG?
Ez az a megközelítése a Google Ads fiókodnak, amivel leggyorsabban tudod növelni a CTR-t (átkattintási arány), a minőségi mutatókat és legfőképpen a bevételed. Számos ügyfél fiókját kezeljük napi szinten és ahol lehet használjuk ezt a módszert. Ez meg is látszik az eredményeken. A legjobb az egészben, hogy nem csak Google Ads hirdetésekre alkalmazható, de működik a közösségi média felületein (Facebook, LInkedIn, Instagram, stb…) és a display hálózaton is.
Amiért valóban kellene ezzel foglalkoznod
A SKAG-gel sokkal jobban fogod tudni irányítani a kampányaidat, jobb eredményeket érhetsz el a Google Ads fiókodban. Ahogy a neve is mutatja, ezekben a hirdetéssorozatokban 1 kulcsszó van. Hogy ez mire jó, kérded? Mivel minden kulcsszó a saját, egyedi hirdetéssorozatához tartozik, biztos lehetsz benne, hogy a kulcsszavak, melyekre licitálsz megegyeznek a keresési kifejezésekkel, amikért fizetsz. Persze fontos, hogy jó kulcsszavakat adj meg, mert ha nem vigyázol könnyen bele eshetsz abba a hibába, hogy a keresési kifejezések nem lesznek relevánsak a kulcsszavak tekintetében és csak a pénzt viszik.
Három egyezés típus az 1 kulcsszavas hirdetéssorozatokhoz
Az 1 kulcsszó a hirdetéssorozatban persze nem jelenti azt, hogy 1 féle egyezéssel használjuk. Úgy is lehet, de ajánlott több egyezéssel is felvenni azt az 1 kulcsszót. Egy példán keresztül szemléltetve, ha te futó cipőket árulsz, akkor az alábbi módon kellene kinéznie a hirdetéssorozatodnak:
+futó +cipő
“futó cipő”
[futó cipő]
A hirdetéssorozatodat nevezd el ugyanúgy, mint a benne szereplő kulcsszót így átlátható marad a rendszer. De mi van akkor, ha a keresési kifejezések konkrétabbak mint a kulcsszavaid? Ebben az esetben egyszerűen csak szétbontod a keresési kifejezéseket és újabb SKAG-et hozol létre a kampányon belül ugyanazt a módszert alkalmazva, mint a többinél. Nagyon fontos azonban, hogy az új SKAG-be felvett kulcsszót add hozzá negatívként a másikhoz így mehetsz biztosra, hogy az általánosabb kulcsszavak nem fogják elvenni a megjelenést a specifikusabb/konkrétabb kulcsszavaktól.
Párosítsd a kulcsszavaidat a hirdetésszöveghez
Ha már rendbe tetted a kulcsszavaid a keresési kifejezések alapján, akkor most a hirdetésszöveget kell eszméletlenül pontosan a kulcsszavakhoz igazítanod. Nézzünk egy példát a Nutellára, hogy miként kellene a hirdetésszövegnek tartalmaznia a kulcsszót a headline-ban és a megjelenített URL-ben. Ha nincs elég hely a karaktereknek, akkor tehetjük a leírásba is.

A SKAG-gel hatékonyan tudod csökkenteni az eltérések arányát a keresés és a kulcsszó valamint a kulcsszó és a hirdetés között.

Ha sikerült és a keresési kifejezések megegyeznek a kulcsszavakkal, nagy mértékű növekedést tapasztalhatsz az átkattintási arányban is, mert nem több 10 kulcsszó fog versenyezni egymással, hogy relevánsak legyenek az 1 darab hirdetésedhez viszonyítva. Ha pedig a CTR javul, akkor javulni fog a minőségi mutató is és a kattintás is olcsóbb lehet. Alább még egy példa a mutatók javulásáról.

Hogyan működik a SKAG a közösségi és display hálózaton?
A SKAG-es megközelítéssel nem csak a PPC teljesítményedet fejlesztheted, de lehetővé teszi, hogy sokkal erősebb alapokra építs, mint a versenytársaid és nem csak a search hálózatokon, hanem a közösségi és display kampányok esetében is. Még akkor is látni fogod, hogy mi teljesít jól és mi nem, ha a display kampánynál nem szedted szét az elhelyezéseket vagy nem szegmentáltad a közönségeket és érdeklődési köröket a facebook kampányodnál. Ezután már felvehetsz egyedi elhelyezéseket és érdeklődési köröket, hogy apróbb szegmenseket hozz létre a célzáson belül, amik kiszámítható eredményeket hoznak hétről hétre. Miután alaposan szétbontottad a kampányokat és a lehetséges célzásokat, a landing oldal is hozzájárul majd a sikerhez, ami végre lehetővé teszi, hogy ne ajánlat korrekciókkal és felesleges hirdetésszöveg tesztekkel töltsd el az értékes időt. Ez pedig azért lesz mert egy olyan erős struktúrát építettél ki a fiókodban, amivel a versenytársaid meg sem próbálkoznak majd.
A SKAG előfeltétele, avagy mi szükséges az induláshoz
2 dologra lesz szükséged, ami elengedhetetlen. Az egyik, hogy gyűjts kulcsszavakat (amiket különböző egyezéssel be tudsz majd tenni a hirdetéssorozatba), a másik pedig a Google Ads Editor.
A gyökér kulcsszavak
Az úgynevezett gyökér kulcsszavak a legáltalánosabb kulcsszavak, amikre licitálsz majd. Tegyük fel, hogy te egy online működő főiskolát üzemeltetsz és a SKAG módszert szeretnéd használni, hogy diákokat toborozz. Így néznének ki a gyökér kulcsszavaid:
- online főiskola
- online egyetem
- online diploma
- online iskola / suli
- stb..
A fenti listából láthatod, hogy ezek gyökér kulcsszavak, mert nem szeretnél külön hirdetni az “online” és az “iskola” szóra. Az nagyon félre vihetné a keresést és irreleváns kattintásokat generálna, ami nettó pénzégetés. Így a fentiek a legrövidebb általános kulcsszavak, amiket használni szeretnél.
Következő lépésként kereshetsz szinonimákat is a gyökér kulcsszavakhoz, például az online szót kicserélheted a “web” vagy “digitális” szavakkal és ha van egyéb ötleted kulcsszó expanzióra, azt is megvalósíthatod.
Google Ads Editor
Most, hogy a kulcsszavakkal megvagy a következő lépés, hogy letöltsd az Editort.
Hogyan hozz létre SKAG-et 4 lépésben?
Először is nyisd meg az Editort és töltsd le a Google fiókod adatait. Innen fogunk indulni.
1. A kulcsszavak
Módosított általános, kifejezés és pontos egyezéssel kell felvenned a kulcsszavakat.
+online +főiskola
“online főiskola”
[online főiskola]
2 ok amiért 3 féle egyezéstípusra van szükséged:
Az egyik, mert a módosított általános és kifejezés egyezés még mindig bevonzhat hosszabb keresési kifejezést is, amiknél ugyanúgy releváns a hirdetésed. Másrészt, ha a SKAG-eket még felosztod egyezés típus szerint is, akkor nagyon elaprózódnak az adatok és sokkal nehezebb lesz tesztelni, hogy mi teljesít jól és mi nem. Önmagában a SKAG a 3 egyezéstípussal már elég adatot szolgáltat, hogy szignifikáns különbségeket láss az egyes hirdetéscsoportok között.
2. Az ajánlatok
Kezdetnek az összes kulcsszónál nyugodtan megadhatod ugyanazt a CPC értéket, mert ahogy elkezdenek adatot gyűjteni, látni fogod hol van szükség módosításra.
3. A hirdetések
Ha már eljutottál erre a szintre, akkor ezt a 2 szabályt mindenképp tartsd be:
- A kulcsszót mindig építsd be a headline 1-be és az útvonalba (path mező), mert ezzel növelheted az átkattintási arányt, ami a minőségi mutatókban is megmutatkozik és a felhasználó is relevánsabbanak tartja majd a hirdetésed.
- Ha 2 hirdetést is készítesz a tesztelés miatt, akkor győződj meg róla, hogy eléggé különböznek egymástól szövegben. A headline 1 és a path lehet ugyanaz, de a többi részben emelj ki más erősségeket, legyen más a CTA.
4. A másolás
Ez az, ami az Editort annyira szerethetővé teszi. Teljesen egyszerűen másolhatsz benne kampányokat, hirdetéssorozatokat, hirdetéseket, gyakorlatilag bármit. Jelen esetben csak az első SKAG-et kell manuálisan létrehoznod, utána pedig csak kicseréled a kulcsszavakat a másolatokban, például az “iskolát”-t “egyetemre” vagy az “online”-t a “web”-re. Az interneten elérhető néhány eszköz, ami össze is állítja neked a hirdetéssorozatodat és hirdetésedet az általad megadott kulcsszavak, szövegek és URL alapján. Az egyik legjobb a SKAG Generator.

Hogyan optimalizáld az egy kulcsszavas hirdetéssorozataidat
Az egyik legjobb dolog a SKAG-ben, hogy nagyon könnyen és szépen fejleszthető. Nincs szükség egy kulcsszó több száz variációjára. Elég megadni egy gyökér kulcsszót a SKAG-en belül, mert a broad és phrase match miatt, megjelenik specifikusabb keresési kifejezések esetén is a hirdetés. Ugye egyetértesz, hogy felesleges olyan kulcsszavakra hirdetni, amire nincs is elég keresés? A keresési kifejezések között pedig bőven lehet szemezgetni hasznos kulcsszavak után. Ha megjelenés alapján csökkenő sorrendbe rakod a listát, akkor még egyszerűbb lesz átnézni, mi az, amit fel is tudsz használni egy új SKAG létrehozásához. Egy dologra azonban nagyon figyelj. Ne felejtsd el hozzáadni az új SKAG kulcsszavait negatívként a korábbiakhoz, hogy elkerüld a saját magaddal való versengést. Így idézheted elő a CTR további növekedését.
Az egy kulcsszavas hirdetéssorozatok 19 előnye
A SKAG metódus számos módon tudja fejleszteni a PPC teljesítményedet.
1. Egyszerű út a sikerhez
A jövőben próbálj minden kampányt SKAG metódussal felépíteni, így sokkal egyszerűbben kontrollálhatod őket. Mivel egy hirdetéscsoport egy kulcsszót tartalmaz (3 egyezéssel), ezért nem kell téma szerint csoportosítanod a kulcsszavaidat, mindegyikhez új hirdetéscsoportot hozhatsz létre.
2. Összetett fejlődés
Habár eleinte látványos lesz a fejlődés, egy idő után a fiókod eléri azt a pontot, amitől kezdve már csökkenő tendenciát mutat majd az előrehaladás. Nem áll meg, de már nem megy olyan ütemben halad, mint előtte. De valójában ez a csökkenő tendencia egy összetett fejlődés. Ahogy új és új hirdetéscsoportokat hozol létre a keresési kifejezések csökkenő sorrendje alapján – gyakorlatilag így lefedve szinte minden hasznos keresést – úgy fogod idővel látni a teljes fiókod erősődését a fontosabb metrikák terén.
3. Magasabb átkattintási arány
Amikor egyre több keresési kifejezésből átemelt kulcsszót kezdesz használni, akkor fogod látni, hogy egyre többen kattintanak rá a hirdetésedre, mert tartalmazni fogják azokat a szavakat, amikre az emberek keresnek. Ez azt jelenti, hogy nőni fog a CTR, ami a minőségi mutató javulásához is vezet. Azt pedig már a pénztárcád is pozitívan fogja érzékelni.
4. Jobb minőségi mutató
Mostanra már tudod, hogy az átkattintási arány nagy szerepet játszik a minőségi mutatókban. Ha az javul, akkor fejlődést tapasztalsz majd a hirdetésed átlagos pozíciójában, a CPC-ben és a keresés – megjelenítés arányában.
5. Magasabb átlagos pozíció
A magasabb átlagos pozíció a lényege, hogy a versenytársad fölé kerekedj, akkor is, ha kisebb CPC-t adtál meg, mint ő. Ha jók a minőségi mutatóid és az átkattintási arány, szinte nyert ügyed van. Ez mind azért történik, mert a Google nagyon sokat ad a látogatói élményre és a magas kattintási arány nagyon jól mutatja, hogy az embereknek tetszik a tartalmad.
6. Javuló megjelenési arány
Ha az előző metrikák már javultak, akkor a megjelenési arány is fog. Ez azt jelenti, hogy a lehetséges megjelenések aránya az egyes kulcsszavaidra sokkal nagyobb lesz. Több embert tudsz elérni vele.
7. Kisebb CPC
Az egyik legjobb dolog, hogy, ha a minőségi mutatók magasak, akkor az első oldali megjelenés költsége sokkal alacsonyabb lesz. Jónak 7 ponttól számítható a minőségi mutató. A google algoritmusa ítéli úgy, hogy ha jobbak a mutatóid, mint a konkurenciánál és releváns a hirdetésed, akkor fizess kevesebbet egy kattintásért.
8. Alacsonyabb konverziós költség
Ha alacsonyabb a CPC, alacsonyabb lesz a CPA (konverziós költség) is. Mivel a kisebb kattintásonkénti költség miatt kevesebbet költ a kampány, nem lehet annyira drága egy konverzió sem.
9. Várhatóan magasabb konverziós arány
Ahogy csökkented az eltérések arányát a keresési kifejezések és kulcsszavak között, úgy lesz egyre inkább a kezedben az irányítás, alacsonyabb CPC-t érsz el és növekedni fog a konverziós arány. Ráadásul a SKAG metódussal könnyen átlátod mely kulcsszavak teljesítenek rosszul és bármikor lekapcsolhatod őket, ezzel is növelve a konverziós arányt, mert így felesleges kattintásoktól szabadulsz meg. Ha pedig azok a kattintások lesznek többségben, amikből konverzió származik, akkor egyértelműen nő a konverziós arány is.
10. Megnövekedett konverziós forgalom
A képlet egyszerű: magasabb CTR = több kattintás. Több kattintás = több konverzió.
11. Jobban ismered a forgalmad
Ha már a CTR növekedése miatt megnőtt a konverziók száma is, teszteld az érkezési oldaladat is. Legyen meggyőző a tartalom és átlátható. Meglátod ez is hozzájárul a konverziós arány növekedéséhez. A SKAG-gel nagyon egyszerűen múködik az A/B tesztelés is. Mivel átláthatóbb a kulcsszó struktúra, sokkal tisztább képet kapsz arról kik is a látogatóid valójában és mi a szándékuk.
12. Kézben tarthatod a felhasználói élményt az érkezési oldalon
Ha már ismered az oldalad látogatóit, egy sokkal személyre szabottabb élményt kínálhatsz nekik az érkezési oldalon. Ha pedig már az érkezési oldalról beszélünk, a legjobb ha egy célra összpontosítasz vele. Ideális esetben egy olyan élményt nyújtasz számukra, ami közben folyamatosan ugyanarra a célra koncentrálnak a kattintástól a konverzióig.
13. Kevesebb elégetett pénz
Amikor minden fontosabb Ads metrika a jó irányba halad és már nagyjából kiaknáztad a keresési kifejezéseket is, azt fogod tapasztalni, hogy egyre kevesebb negatív kulcsszót kell felvenned.
14. Nagymértékben átveheted az irányítást
A SKAG-es megoldás, amivel apró részekre osztod fel a kampányod, azt jelenti, hogy sokkal inkább tiéd lesz az irányítás a Google helyett. Az óriáscég ugyanis azt javasolja, hogy 10-20 kulcsszó kerüljön egy hirdetéscsoportba, viszont ha SKAG-et használsz, elkerülheted a különböző, felesleges variációkat a keresési kifejezések között, ami csak pénzpazarlás.
15. Egyszerű fejlesztési lehetőségek
Ahelyett, hogy folyamatosan új kampányokat és hirdetéseket hoznál létre, hogy új lehetőségeket érj el, elég csak böngészni a keresési kifejezések között új kulcsszavak után, amiket felvehetsz SKAG-be. Sőt, ha még arra is ügyelsz, hogy a negatív kulcsszavakkal meggátold az átfedést a hirdetéscsoportok között, akkor a saját magaddal való versengést is meg fogod szüntetni és sokkal könnyebben fejlődnek a kampányaid.
16. Az újra targetálás lehetőségeinek azonosítása
Mivel a SKAG-es kampányok apró részekből állnak, így könnyebb optimalizálni is őket. Pontosan ezért tudod könnyebben beazonosítani azokat a kulcsszavakat, amiknél magas az átkattintási arány és sok konverziót hoznak, valamint azokat amelyeknél elmarad a várt eredmény. Azok a kulcsszavak, amelyeknél eltérés mutatkozik a CTR és a konverziós arány között, nem feltétlenül veszteségesek. Érdemes lehet őket újra targetálni. A közönség akiket elérsz már úgyis érdeklődést mutattak a márkád iránt.
17. Hibaelhárítás és fejlődésben
A SKAG metódussal sokkal egyértelműbb és átláthatóbb lesz, hogy bizonyos kulcsszavakra miért nem jelennek meg a hirdetések vagy ellenkezőleg, miért viszik el a megjelenések nagy részét. Mivel egy hirdetéscsoportban csak 1 kulcsszó szerepel, gyorsabban átfutható a kampány és hamarabb felfedezhető a hiba mibenléte.
18. Lehet a tömeget követni
Ugyan a digitális marketing világában a legtöbb esetben az a jó, ha egyedi vagy és kitűnsz a tömegből, de jelen esetben érdemes követni a többséget, akik a SKAG mellett tették le a voksukat, főleg ha híresebb ügynökségek is vannak köztük. Rengetegen írtak már róla pozitívan és nem egy vállalkozásnak termelt már nagy profitot.
19. Több bevételt lehet vele generálni
A végére hagytam a SKAG legnagyobb előnyét. Ez a legjobb módja, hogy pénzt keress. Ha sikerül a konverziós költséget lecsökkenteni és a konverziók számát növelni, egyből megugrik a bevételed is.
A SKAG hátrányai
A sok pozitív hatás mellett, azonban meg kell említenünk néhány hátrányt is, ha úgy döntenél, hogy ezt a módszert választod a kampányaid felépítéséhez.
Az adatok hígulása
Ahogy azt már korábban említettem az egyik legnagyobb hátulütője a SKAG-nek az adatok hígulása. Mivel több hirdetéscsoportot hozol létre, a kattintások és a konverziók száma sokkal több hirdetés között oszlik el, ami miatt az értékelhető tesztelési folyamat kitolódhat.
A SKAG létrehozása több időt igényel
Nem tart sokáig megállapítani, hogy a SKAG kampány felállítása több időt vesz igénybe, mintha csak egy bedobálnál kulcsszavakat egy már létező hirdetéscsoportba. Hogy az emiatt felbukkanó kételyt vagy félelmet a SKAG-gel kapcsolatban eloszlassuk, érdemes először csak az 5 legjobb kulcsszót kipróbálni ezzel a módszerrel. Így össze tudod hasonlítani, miként is teljesítenek ugyanezen kulcsszavak hagyományos kampány felállásban és SKAG-ben. Ha javulást látsz a SKAG javára, már látni fogod, hogy melyik vonalon haladj tovább.
Több erőfeszítést igényel
Folyamatosan monitoroznod kell a keresési kifejezéseket, hogy megbizonyosodj róla, hogy az általános kulcsszavak nem veszik el a megelenéseket a specifikusabb kulcsszavaktól. Ezért szükséges negatív kulcsszavakat is hozzáadnod az egyes hirdetéscsoportokhoz.
A tesztelés tovább tart
Ez azért van, mert nem ugyanabból a hirdetéscsoportból kapsz egy összesített adatot a kattintásokat illetően. Ha úgy véled, hogy következetesen javíthatod a tesztelt hirdetéseidet, akkor a legtöbb forgalmat generáló kulcsszavakat használhatod SKAG módszerrel, a rosszabbul teljesítőket pedig hagyhatod a megszokott felállásban.
Lesznek, akik kinevetnek
Ezen nincs mit magyarázni. Akik nem tesznek eleget, hogy profitot generáljanak a cégüknek, mindig megtalálják a módját, hogyan szítsanak konfliktust azokkal, akiknek ez sikerül. Te csak egy dologgal törődj! Hogy a fiókodban minden rendben menjen és bevételt generálj.
A következő lépések a SKAG-nél?
A SKAG tökéletes kezdés lehet a fiók indulásánál is, viszont tudnod kell, hogy mindennek van egy határa, előbb utóbb ezzel is eléred a potenciális forgalmad maximumát. Van azonban még néhány tipp, amivel kattintásokat és konverziót generálhatsz.
A maradék összegyűjtése
Lehetőséged van pontos közönségre célozni a broad match kulcsszavak felhasználásával, így összegyűjtheted a maradék releváns keresést a kampányaidhoz. Azonban ez tényleg az utolsó lépés legyen. Ha a SKAG-en túl még igazán fejlődni szeretnél, akkor szűkítened kell a kulcsszavaidat.
Kulcsszó szűkítés
Mivel a Google algoritmusa arra törekszik, hogy egyszerűsítse a dolgokat a hirdetők számára, neked is egyszerűsítened kell, hogy jobb leadeket szerezz. Hogy kihasználhasd a Google újításait a pontos egyezés és közeli variánsok terén, a kulcsszavak szűkítése a megfelelő stratégia. Ebben a stratégiában 2 kampányt állítasz fel ugyanazzal a kulcsszóval, ugyanazokkal a beállítássokkal, viszont azzal a különbséggel, hogy az egyikben módosított általános egyezéssel veszed fel a kulcsszót, a másikban pedig csak pontos egyezéssel. Ami ilyenkor történik, hogy a módosított általános egyezés az összes jó minőségű, konverzióban gazdag, alacsony konverziós költséggel rendelkező keresést kiaknázza, amiket utána felvehetsz a pontos egyezéssel rendelkező kampányodba is. Ahogy egyre több kulcsszavad lesz a pontos egyezéssel rendelkező kampányban, úgy tolhatod rá át a budget is egyre jobban a széles egyezésről. A közeli egyezés pedig segít kizárni a “nem valódi” pontos egyezés típusú kereséseket, ezáltal egy nagyon hatásos, szűk és jól teljesítő pontos egyezéses kampány marad a kezedben.
Összegzésként
A lényeg, hogy bevételt szeretnél termelni. Sokat. A SKAG pedig, ahogy a fentiek is bizonyítják pont ebben segít neked. Ha úgy gondolod, hogy segítségre van szükséged a Google Ads kampányaidban, ne habozz felkeresni minket!
Legnézettebb posztok:

Veszel végre valamit, vagy húzz ki a boltból? – Avagy a vásárlóvá varázsolás művészete
Tíz évvel ezelőtt egy Vodafone boltban dolgoztam és mobiltelefonokat árultam. Akkoriban volt egy nagyon erős elképzelésem arról, hogy mi is az én munkám. Pontosabban inkább arról, hogy mi NEM az én munkám. Az én munkám semmiképp sem az, hogy tíz – húsz perceket töltsek azzal, hogy egy betévedt embernek mutogatom az üzletben lévő kínálatot, majd ő pedig húsz perc után fogja magát, megköszöni és kimegy.

Webshop Marketing Stratégia [2024-es kiadás]
Őszintén meg vagyok arról győződve, hogy nem csak webáruházaknak, de minden vállalkozásnak szüksége van marketing stratégiára. A legtöbbjüknek viszont nincs. Még akkor sincs, ha esetleg valamilyen ügynökséggel dolgoznak együtt. Sokszor csak ad-hoc alkalmaznak megoldásokat, hirdetnek akciókat, indítanak kampányokat. Az ad-hoc megoldások, pedig ad-hoc eredményeket fognak szülni.

Hirdetésütemezés Facebookon – Hogyan?
A Facebook hirdetéskezelője nem szűkölködik a beállítási lehetőségek terén és ezzel valószínűleg te is tisztában vagy, ha mostanában indítottál hirdetéseket a platformon. Akár elhelyezésről, akár a célközönség rendkívül részletes beállításáról beszélünk, szerencsére a fejlesztők gondoltak arra, hogy mindent egy helyen intézhessünk. Van azonban valami, amit valószínűleg nem nagyon használtál korábban: A hirdetésütemezést.